LET OP! Restitutie vindt alleen plaats voor bedragen van €5 of meer op je polsbandje. Er worden €1 terugbetalingskosten in rekening gebracht en direct van je rekening afgeschreven wanneer de terugbetalingsprocedure van start gaat. Als je problemen hebt met de restitutieprocedure, neem dan contact op met cashless@lesardentes.be
Is cashless de enige manier van betalen bij Les Ardentes?
Ja, op de camping en de camping kun je alleen contant betalen (met uitzondering van de Merch waar je ook kunt betalen met de Payconiq by Bancontact applicatie of met je bankkaart).
Hoe kan ik mijn account voor het festival opwaarderen?
Er zijn twee manieren om je account voor het festival op te waarderen:
1. Ga naar de website van Ardentes om je account nu op te waarderen! Ga naar de Ardentes website om je rekening nu op te waarderen! Kies het bij te schrijven bedrag en betaal met Payconiq by Bancontact of een andere betaalmethode.
2. Ga naar de Ardentes app
Hoe kan ik mijn account opwaarderen tijdens het festival?
Als je een Belgische bankrekening hebt, download en activeer dan nu de Payconiq byBancontact applicatie! U kunt de QR-code van Payconiq op uw polsbandje scannen en uw Cashless-rekening in een paar klikken herladen.Ter plaatse kunt u uw Cashless-rekening ook herladen:
- Via de Les Ardentes applicatie
- Aan de herlaadpunten op de site en op de camping (contante betaling of betaling met bankkaart). Je vindt deze herlaadpunten op de interactieve kaart van de mobiele applicatie Les Ardentes.
Kan ik mijn Cashless op de camping opladen?
Ja, er is ook een oplaadpunt op de camping.
Kan ik mijn Cashless saldo en transactiegeschiedenis bekijken tijdens het festival?
Ja, dankzij de Ardentes-applicatie kun je je saldo en je verbruiksgeschiedenis bekijken.
Wat gebeurt er als ik mijn armband verlies?
Als je je armband verliest, nodigen we je uit om naar een van de Weezevent hulppunten te gaan. De chip op je verloren of gestolen armband wordt gedeactiveerd.
IIs het mogelijk om een Cashless account voor meerdere personen te delen?
Nee, dit is niet mogelijk. Een polsbandje is gekoppeld aan een Cashless account.
Ik heb meerdere tickets omdat ik meerdere dagen kom. Moet ik voor elke dag een account aanmaken?
Nee, op elke nieuwe dag van het festival wordt er bij de ingang contant geld overgemaakt.
Hoe krijg ik mijn Cashless terug na het festival?
Je moet je polsbandje absoluut houden voor restitutie na het festival. We zullen na het festival communiceren over deze terugbetalingsprocedure. Volg ons op sociale netwerken zodat je geen nieuws mist.
Kan ik mijn Cashless op mijn account houden voor volgend jaar?
Nee. Elk Cashless account is gekoppeld aan een ticketnummer dat één jaar geldig is.